Pressemeddelelse: Hartmanns køber HumanConsult

Netværksforeningen HumanConsult sælger sine aktiviteter til Hartmanns, som dermed fortsætter sin vækst og udbygger sin førende position som kompetencepartner inden for HR og jobmarked.

Konsulenthuset Hartmanns køber HumanConsult og styrker sin forretning inden for HR.  HumanConsult har siden år 2000 opbygget en position som faglig netværkspartner for HR-direktører, HR-partnere, HR-konsulenter og ledere med HR-ansvar i Danmark.

HumanConsult har imidlertid taget en beslutning om at tilbyde sine kunder et endnu bredere kompetencefundament samt styrke mulighederne for at videreudvikle aktiviteterne. Virksomheden har i en periode været i dialog med det landsdækkende konsulenthus Hartmanns om at overtage og videreudvikle aktiviteterne i HumanConsult.

Forhandlingerne er nu tilendebragt til begge parters fulde tilfredshed, fortæller HumanConsults direktør, Nils Thomsen. Han glæder sig over at kunne tilbyde netværksmedlemmerne en fortsat professionel service, samt en stærk videreudvikling af HumanConsults platform og vifte af services.

Styrket position

Hartmanns ser frem til at modtage de nye kunder og dermed styrke positionen inden for HR-ydelser. Administrerende direktør Anne-Mette Ravn udtaler:

"Vi vækster organisk, men er på udkig efter virksomheder, der kan købes og som styrker vores position. Med købet af aktiviteterne i HumanConsult styrker vi vores forretningsområde inden for HR samt konsulenthusets bredde."

Læs hele pressemeddelelsen HER