Geografi 
  • Hovedstaden (inkl. Nordsjælland)
Kontaktperson 
Telefon 
+45 4121 1352
Jobmærke 
1000476
Ansøgningsfrist 
08-12-2017

Hartmanns A/S er et konsulenthus med 140 medarbejdere, som skaber resultater i spændingsfeltet mellem mennesker og job. Vi arbejder inden for en række HR-områder - herunder rekruttering, rådgivning af ledige, Newplacement og vikarassistance. Hartmanns' konsulenter er specialister inden for deres fagområder og yder derfor sparring på højt niveau, til både kunder og kandidater. Én af vores strategiske målsætninger er at blive kåret blandt Danmarks bedste arbejdspladser i 2015. For at nå målet deltager vi i Great Place to Work-undersøgelsen. Vi har i det seneste år arbejdet med udviklingsområderne work-life-balance og ressourcer. Det har medvirket til, at vi for fjerde år i træk er i top 10 på listen over Danmarks bedste arbejdspladser.

Har du hænderne skruet rigtigt på og er du en habil IT bruger?

Hartmanns søger en vicevært til bygningsvedligeholdelse og drift til vores kunde i Farum.

Vicevært

- til bygningsvedligeholdelse og drift

 
Jobbet

Du vil stå for det generelle bygningsvedligehold og ejendomsservice af kundens lokaliteter i Farum. Heriblandt håndværksmæssige opgaver, men også kontakt til de eksterne leverandører og koordinering af bl.a. rengøring, snerydning og indkøb af værktøj. Der vil også være mulighed for at deltage i projekter omkring ejendomsdrift.

Stillingen omfatter både håndværksmæssige samt arbejdsmandsopgaver. Der vil også være opgaver som indkøb af værktøj, koordinering af eksempelvis snerydning og samt den mere administrative del af ejedomsdrift.

2/3 af opgaverne vil være af håndværksmæssig samt praktisk karakter og 1/3 af opgaverne vil være af administrative opgaverne eksempelvis indenfor indkøb.

Dine faglige kvalifikationer

  • Bred erfaring indenfor bygningsdrift – en håndværksmæssig baggrund vil være en fordel
  • Erfaring med bestilling og koordinering af materiale til daglig drift og vedligehold af bygningerne
  • Kendskab til kontraktforhandlinger med eksterne leverandører er en fordel
  • Truck kort
  • Hjemmevant i brug af IT Office-pakken.

 

Hvem er du

Som person er du kvalitetsbevidst og har en udpræget ordenssans. Du sætter en ære i at udføre opgaverne til tiden og er aldeles serviceminded. Du trives med en alsidig rolle, værdsætter samarbejde og tager ansvar.

Om stillingen

Der er tale om et vikariat på 6 måneder med hurtigst muligt ansættelse – fuldtid 37 timer ugentligt på daghold.

Noget for dig?

Kan du se dig selv i stillingen, så søg straks stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen hvor du kan oploade din ansøgning samt CV.

Ansøgningerne sendt på mail vil ikke blive behandlet.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales & Hr Consultant, Safia Khan Teller på tlf. 4121 1352 eller på mail: safia.teller@hartmanns.dk

 

Hartmanns A/S varetager hele rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettes hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler også inden ansøgningsfristens udløb.

 

Søg job