Hartmanns er et moderne konsulenthus, som bringer dig videre i karrieren, i organisationen og i joblivet.

Konsulenthuset Hartmanns er en katalysator på det moderne jobmarked. Via rekruttering, rådgivning, vikarservice og Newplacement arbejder vi hver dag på at skabe succes i menneskers jobliv – og på at opfylde offentlige og private virksomheders behov for kvalificeret arbejdskraft og opgaveløsning.

Et professionelt blik

At sætte det rigtige hold er en kunst. I samarbejdet tilbyder Hartmanns et eksternt professionelt blik på virksomhedens ansættelser og holdopstilling – og vi udfordrer gerne vanetænkning og dogmer. Vi arbejder ud fra en analytisk grundighed og gennemprøvede metoder, der sikrer, at vi indfrier kundens mål og forventninger.

Vores konsulenter har et højt videns- og erfaringsniveau, der betyder, at vi matcher kandidaternes uddannelse og faglighed. Vi prioriterer, at specialister rådgiver specialister, og vores konsulenter er uddannede til at møde kandidater inden for alle faggrupper, på alle niveauer.

Mangfoldighed betaler sig

Hartmanns tror på mennesker og på, at mangfoldighed betaler sig. Vi vurderer de enkelte kandidater ud fra såvel deres kvalifikationer og erfaringer som deres faglige, sociale og læringsmæssige kompetencer.

Vi har en værdibaseret tilgang til både virksomheder og mennesker, og det er vigtigt, at alle kandidater bliver gode ambassadører for sig selv, for Hartmanns og for en eventuel virksomhed.

Hartmanns er en holdningsvirksomhed

Som ’best man for the job’ er det Hartmanns ansvar at bidrage til at skabe et rummeligt og mangfoldigt arbejdsmarked. Vi mener, at der er plads til alle på det danske arbejdsmarked.

Hartmanns vurderer kandidater uden skelen til alder, køn, religion, etnisk baggrund, sociale forhold, civilstand eller politisk tilhørsforhold.

Kravet gælder ikke kun os selv. Vi forventer, at også vores kunder og samarbejdspartnere lever op til vores etiske normer og værdier.

  • Gensidig respekt
  • Samarbejde
  • Resultatskabelse
  • Innovation

Disse værdier vedtog Hartmanns i 2001. Værdierne er indlejret i vores beslutninger, rekruttering, mus-samtaler, ledelsesprocesser mv.

Værdier

Gensidig respekt

  • Vi lægger vægt på respekten for det enkelte individ og møder alle vores kandidater som ligeværdige parter.
  • Vi tror på, at alle mennesker HAR noget at bidrage med på det arbejdsmarked, vi er i - uanset baggrund, etnisk oprindelse, alder, kultur, køn eller sociale forhold.
  • Vi tror også på, at alle mennesker SKAL bidrage i det arbejdsmarked, vi er i.
  • Vi forventer, at vores samarbejdsrelationer bygger på gensidig respekt.

Samarbejde

  • Vi vil være vores kunders og kandidaters samarbejdspartner, og vi tror på, at partnerskaber med gensidig videndeling skaber resultater.
  • Vi vil være en loyal sparringspartner i op- og nedgang.
  • Godt internt samarbejde skaber resultater for vores kunder.

Resultatskabelse

  • Vores mål i enhver relation og opgave er at skabe resultater for vores kunder og kandidater.
  • Det er således også vores pligt at sige fra til opgaver, hvor vi mener, vores kunder kan skabe bedre resultater sammen med andre samarbejdspartnere.
  • Vi vil nå de mål, vi sætter os - med respekt for det enkelte individ.
  • Vi mener, at kompetente og kvalitetsbevidste medarbejdere er en forudsætning for resultatskabelse.

Innovation

  • Vores medarbejdere forventes at tænke ”ud af boxen” med henblik på at skabe resultater for vores kunder.
  • Vi tror på, at personlig frihed giver engagement, optimisme og nytænkning.
  • Vi arbejder med en flad organisationsstruktur, som støtter fleksibilitet og nye tiltag.
  • Vores mål er at være toneangivende i spændingsfeltet mellem mennesker og job.

Én af Danmarks bedste arbejdspladser

Hartmanns har siden 2009 arbejdet med at være en af top 10’s bedste arbejdspladser i Danmark.

For sjette år i træk deltager konsulenthuset Hartmanns i undersøgelsen Danmarks Bedste Arbejdspladser og for fjerde år i træk med en placering blandt de 10 bedste arbejdspladser.

Denne gang med en niendeplads. Vi ser årets resultat som et udtryk for, at vi i Hartmanns har en stærk sandhedskultur. Medarbejderne har lyst til at ytre sig og bidrage til, hvordan Hartmanns skal udvikle sig.

I 2013 blev vi nr. 2, og i 2012 og 2011 blev vi nummer tre. Det er vi meget stolte af. Vi arbejder med arbejdsglæde som en fast del af vores organisationsudvikling.

I 2014 er vi blevet nr. 9

 

 

I 2013 er vi blevet nr. 2 og har vundet Kommunikationsprisen

 

 

I 2012 blev vi nr. 3 og vandt specialprisen Livsbalance

   

 

 

Arbejdsglæde har altid været et vigtigt tema, og for et par år siden besluttede ledelsen sig for at intensivere indsatsen. Helt overordnet  har vi en vision om, at vi skal skabe bemærkelsesværdige resultater på to bundlinjer; den økonomiske og den menneskelige. Visionen tager udgangspunkt i værdibaseret ledelse og vores fire værdier.

 

I 2014 blev vi 5 bedste arbejdsplads i Europa. Hartmanns rykkede hele 10 pladser op af listen.

 

 

 

Hartmanns' historie

Meget er sket, siden Hartmanns blev etableret i 1996. I dag er Hartmanns et konsulenthus med kontorer over hele Danmark. Vi lancerer løbende nye specialistkompetencer og services til at mætte et arbejdsmarked i hastig forandring.

Hartmanns' CV

  • 2014 Hartmanns bliver Europas 5. bedste arbejdsplads i GPW
  • 2014 Hartmanns nr. 9 på listen over Danmarks Bedste Arbejdspladser
  • 2013 Hartmanns vinder Kommunikationsprisen 2013
  • 2013 Hartmanns nr. 2 på listen over Danmarks Bedste Arbejdspladser
  • 2013  Hartmanns bliver Europas 15. bedste arbejdsplads i GPW
  • 2012: Hartmanns vinder specialprisen Livsbalance 2012
  • 2012: Hartmanns får 3. plads som Danmarks bedste arbejdsplads i GPW
  • 2012: Hartmanns bliver en af Europas bedste arbejdspladser i GPW
  • 2011: Hartmanns bliver Danmarks 3. bedste arbejdsplads i GPW
  • 2010: Nyt kontor i Odense og København. Placeret som nr. 23 i GPW
  • 2009: Hartmanns Outsourcing etableres
  • 2008: Hartmanns åbner nyt hovedkontor i Herlev
  • 2006: Kåret som Gazellevirksomhed (Børsen)
  • 2006: Nomineret Entrepreneur of the Year (Ernst & Young)
  • 2005: Opnået AAA-kreditvurdering (Dun & Bradstreet)
  • 2005: Nomineret Entrepreneur of the Year (Ernst & Young)
  • 2004: Opnået AAA-kreditvurdering (Dun & Bradstreet)
  • 2004: Nomineret Entrepreneur of the Year (Ernst & Young)
  • 2004: Gazelle-kandidat (Børsen)
  • 2003: Indstillet til Danmarks Netværkspris 2003

 

Kalender

Her er de forskellige aktiviteter, Hartmanns deltager i 2014

  • Den 19. marts: Hartmanns Academy i Horsens Ny Teater kl. 12 - 16. Resiliens - Den modstandsdygtige organisation. Læs mere
  • Den 24. marts: Hartmanns deltager i Fest for fyrede sammen med Jobindex i Falconer Centeret
  • Den 27. marts: Hartmanns Academy i Det Ny Teater i København kl. 12 - 16. Resiliens - Den modstandsdygtige organisation. Læs mere
  • Den 05. maj: Hartmanns starter det tedje hold til Den moderen HR-uddannelse. Læs mere
  • Den 06 -07 maj: Hartmanns afholder kursus i rekrutteringsprocessen og interviewteknik. Læs mere
  • Den 13. maj: Hartmanns Academy i Det Ny Teater i København kl. 12 - 16. Når forandringer bliver en succes Læs mere
  • Den 20. maj: Hartmanns Academy i Horsens Ny Teater kl. 12 - 16. Når forandringer bliver en succes Læs mer
  • Den 09. sep: Hartmanns Academy i Det Ny Teater i København kl. 12 - 16. Performance cultur vs. arbejdsglæde Læs mere
  • Den 16. sep: Hartmanns Academy i Horsens Ny Teater kl. 12 - 16. Performance cultur vs. arbejdsglæde Læs mere
  • Den 11- 12 nov.: Hartmanns afholder kursus i rekrutteringsprocessen og interviewteknik. Læs mere
  • Den 25. nov.: Hartmanns Academy i Horsens Ny Teater kl. 12 - 16. Hvem er vigtigst - kunden eller medarbejderen Læs mere
  • Den 27. nov.: Hartmanns Academy i Det Ny Teater i København kl. 12 - 16. Hvem er vigtigst - kunden eller medarbejderen Læs mere